15 d’abr. 2015

DOS MICRORELATS DE PTT

  L'escala

Era una escala grisa, envoltada de plantes. Calia passar-hi per arribar a...

Una nit quan caminava tranquil·lament per arribar a casa, vaig veure que el carrer de casa era tancat, vaig haver de pujar per les escales que no m’agraden gens.

Quan vaig pujar la primera escala em va donar un petit mal pressentiment, vaig pujar les escales de dos en dos i mirant al darrera, tenia molta por, les cames em tremolaven , el meu cor cada vegada anava més depressa. Com anava tan nerviosa no em vaig donar compte que ja havia arribat a dalt.


Alani Martínez. 

La Lluna

Aquell dia havia de passar alguna cosa especial. La lluna es veia de dies i això volia dir... que s’estava apropant un fenomen sense importància però que a la gent la tenia molt espantada. Els tres dies de foscor, els planetes i la lluna s’alineen i tapen la llum del sol. És un fenomen que passa cada 50 anys

David Salas Fernández

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada