30 de set. 2013

PRIMERES IMPRESSIONS

Alguns nois i noies de primer ens expliquen les primeres impressions:

El primer dia no podia dormir perquè estava molt nerviosa, l’escola era molt gran, més que l’altra escola. Començava la classe i em van agradar els meus companys i companyes de classe. Tots estàvem mot nerviosos, estàvem molt callats i un parlava molt.
El segon dia, primer vam parlar a la classe, vem fer parcel·la, i ens van presentar l’equip Directiu.
Avui, he començat informàtica i després faré manteniment de jardí.
Estic contenta!
 Carla Llovera Rovira        
    
El  diumenge ja ho tenia tot preparat pel dilluns, em vaig posar música per dormir. El dilluns em vaig llevar a les 7h. del matí, em vaig posar la roba, vaig agafar el metro la parada on he agafat l´autocar fins el Castell de Sant Foix. Estava tranquil i coneixia a molta gent de l’escola d’abans i a la directora.
L’escola és molt gran, té diferents llocs per jugar a ping-pong, a futbol i a basquet. Hi ha molts profes i m’agrada molt l’escola.
Ja fem practiques, hem fet parcel·la i hem cavat amb el magalló. M’agraden molt les màquines i la jardineria.
Raúl Guzmán

El diumenge vaig preparar las coses per començar l’escola. Me’n vaig anar a dormir i després, pel matí em vaig aixecar, vaig anar a la parada a esperar l’autobús. Estava una mica nerviosa perquè només coneixia un nen. No em va costar fer amics. L’escola m’ha agradat i jo pensava que hi havia més nenes a la classe, "que es diu Avet" i més professors.
El primer dia em va agradar molt i el segon dia també. El menjar és molt bo.
Els alumnes són bones persones i els profes són molt macus. La tutora que m’ha tocat es també molt maca. Ja tinc ganes de començar les pràctiques i de què em donin l’uniforme.
Ah! Ahir vam fer parcel·la i em va agradar molt.
Sara Gargallo

El primer dia em van agradar els companys i els mestres. L’escola és molt gran. Està a la muntanya i l’aire és molt net. M’ha agradat l’ambient d’aquesta escola.
El camp de futbol és molt gran i és d’herba. Ahir vam fer parcel·la i vam treure fulles, rajoles i troncs.
M’agrada estar a aquesta escola.
Albert Alarcon




primer dia de "màquines"

2 comentaris:

Anònim ha dit...

soc la casimira i el carlos ens agradast el vodtre comentari yo rambe estaba nervios el primer dia perque no coneixia a ningu pero aquest dies estic mes tranquil es molt xulo tot m agrada el menjar del menjador
or les trucades per megafonia i la millor directora la mar

Unknown ha dit...

M'agradad molt aquet blog.


Carla Llovera Rovira

Publica un comentari a l'entrada